perjantai 30. marraskuuta 2007

Hesekiel-syndrooma

Kirjoittaa armolahjoista , koska "luopumuksen ajassa" ne ovat oikein käytettyinä arvokkaita rakennusvälineitä seurakunnalle ja uskoville. Mutta olen myös havainnut , ettei armolahjojen käyttö saati sellaisten omistamien "sovi" "passiiviselle lampaalle" (palaan noihin "" myöhemmin) ja jos sitten vielä sattuu omistamaan "kriittisen, Raamatullisen koettuelumallin" ollaan auttamatta umpikujassa ja vielä kun tunnen tilanteet ja henkilöt "tietynlaisian uhkina" niin ei mielellään käytä lahjojaan , ei pysty.

Vaikka Raamatussa on käyttäköön lahjojaan uskon määrän mukaan.... Myönnän sen etten ole helppo ihminen miellytettäväksi ja olen kasvamassa vielä. Mutta ei sittenkään saa jyrätä "statuksellaan" "asemallaan" Jos Pyhä Henki tuo uskovaan Rakkauden, ylitsevuotavan rakkauden , miksei se tunnu?

Niin niihin lahjoihin.. Paaduttaessani sydämeni suljin itseni Pyhältä Hengeltä ja sitten eräänä yönä koin/näin/aistin seuraavaa huoneessani oli jotain persoonallista pahaa, tunnistin heti hengesssäni, että Pyhä Henki tuli suojelemaan ns. nosti taisteluvarustuksen minun ympärilleni, samalla "aloin" puhumaan kielillä, lopulta tilanne rauhottui, mutta ajatuksiini "hyökättiin" koin seuraavaa , että huoneessani oli enkeli, tai jotain Jumalallista, Pyhää. Tärisin , ihokarvat nousivat pystyyn - kahdesti kysyin "tunnustatko Jeesuksen Kristuksen Herraksesi, kahteen kertaan. Sain vastauksen Tunnustan. Useasti Pyhä Henki saa toisen kyynelkanavan aukenemaan:)

Sain kaksi ilmestystä kotipaikkakuntani seurakunnalleni, ja sitten puhuin kielillä n10-11 min ja koin, että Pyhä Henki kehoitti minua nauhoittamaan; äänityksen jälkeen, kuuntelin nauhoitukseni ( yskin , koska minulla oli kurkkutulehdus) olin nauhalla rukoillut kielten selittämisen lahjaa ja minulla on nauhalla ensin kielillä puhuttu osio sen perässä tulkinta - ainakin näin ymmärrän ja koen.

On eräs seikka jota, en ihan tajua vielä miksi minulle tulee (useimmiten) Raamatun kohta mukaan, näihin ilmestyksiin/ilmestyksinä/tiedon sanoina. Olen ymmärtänyt ettei monilla ole kielillä puhumisen lahjaa ja tulkinnan lahjaa yhdessä.

jah tähän "kermakakun" päälle vielä henkien erottelu. Miksi.

Olin yhteydessä vanhaan opiskelukaveriin ja hän sanoi , että saattaa olla raskas kantaa sii kyseinen lahja. (siis hengellisesti, en kanna repussa mitään selitysteosta)

jaha joku voi sanoa....

miten tulisi koetella tälläinen tulkittu? Ajattelen , että uskovan elämä. Raamattu, ettei se ole ristiriidassa Raamastun kanssa, eike tuo srkhon kaaosta, Rauha ja rakkaus, nähdä Pyhä Henki ja Pyhä Henki - kirkastaa Jeesusta ja Jumalaa.

Ei kommentteja: