tiistai 25. joulukuuta 2007

Joulukuun mietteitä

Jotenkin joulukuu vain sujahti ohi... Olin ensimmäistä kertaa vaimoni Suvituulen kotona espoossa joulua viettämässä, ihaninta oli nähdä pienen Siirimarian joulun ilo ja joulun ajan alla tapahtuva kasvu - mä haluun ma en haluu :)

Olenko itse samanlaisessa koulussa Jumalan "ohjaamana" en ole halunut kaikkea elämääni, mutta nyt on tehtävä tulevaisuuden kannalta ISOJA päätöksiä...

- Eli jäädäkö kaivamaan omaa napaani ja tunkiota joka haisee enemmän kaivauskertojen edetessä, Jumala puhuu minulle hyvin omituisilla tavoilla, ei kuitenkaan ihan heti uskoisi:)
Olen iloinen ja kiitollinen siitä että Jumala antoi hyvyydessään minulle juuri sopivan vaimon.

Ja vaimoni on luvannut seurata minua (tietystikin , lähtöä ennen rukoilemme Jumalan johdatusta) maailman ääriin saakka.

Ajatella, että aluksi menisi noin 8kk+8kk ja sen jälkeen voisi vielä miettiä ja rukoilla. Kuitenkin muistaen , että Jumalaa ei voi paeta ; Profeetta Joonalle Jumala opetti hyvin selvästi.

Mene Ja Puhu.

Missä ovat tämänpäivän Profeetat? Jumalan miehet ja naiset , jotka seisovat Totuuden varassa?Mikäli olet yksi Joona syndrooman omaava profeetta , palaa heti lähtö ruutuun ja kysy Mitä Herrallasi on sinulle sanottavaa ja voit vaikka vastata näin : Puhu, Herrani palvelijasi kuulee?


Selatessani Raamattua uuden kirjan(Tapio Puolimatka, Usko, Tiede, Raamattu) lukemisen aikana , pysähdyin yhden jakeen kohtaan:

1Ms11:6 " Ja Herra sanoi:" Katso he ovat yksi kansa, ja heillä kaikilla on yksi kieli ja tämä on heidän ensimmäinen yrityksensä. Ja nyt ei heille ole mahdotonta mikään,mitä aikovatkin tehdä".