tiistai 15. tammikuuta 2008

Missä on paikkani?

On pitkä aika siitä kun viimeksi kirjoitin: Toissa päivänä sanoin vaimolleni: jos eroan seurakunnastani onko se oikea teko? Tätä vuotta on kuljettu 2viikkoa ja edelleen odottelen vastauksia kysymyksiini:

-Nyt sitten pohdin onko minun tarpeen tietää niihin vastaukset, Mikä minua estää vaellustani Jeesuksessa, ehkä se että minä kaipaan , että niistä ns.profetioista olisi hyvä keskustella ja saada selvää palautetta ja edelleen miten yksi uskova voi koetella ne yksin? Tulee mieleen Apostoli Paavali hänellhän oli tälläinen tehtävä ja missio Jumalalta ja Raamattu kertoo , että hänellä oli runsaasti Pyhän Hengen antamia lahjoja ja hänellä oli paljon vastuuta , mutta hänen Rakkautensa ei vähentynyt tehtävien lisääntyessä... Sain tänään tietää , että en ole päässyt evankelista kurssille , siis "pitkästyttävien rautojen" surraaminen jatkuu.

Luin hiljattain Timo koiviston kirjoittaman tekstin ja siinä oli Profeetta Daniel
Dan.10:8" ja minä jäin yksin .Ja kun minä näin tämän suuren näyn, meni minulta kaikki voima: minun verevä muotoni muuttui kaamean näköiseksi, eikä minussa ollut voimaa mihinkään"

Niin tuossa jakeen alussa oleva ja "minä jäin yksin" Niin tälläinen olo minulla on - ei oikein hymyillytä. olen kiitollinen Jumalalle siitä , että hän kasvattaa minua , mutta olen huomannut ,e ttä uskovanakin joudut kovan paikan eteen - ellet miellytä "kovan eliitin" määrittelemiä rajoja niin ei sinulla ole käyttöä - sinut suljetaan auttamattomasti srk:on ulkopuolelle.

Mutta jos olet samanlainen "ylijäämä tavara" tahdon kertoa sinulle , ettet tarvitse seurakuntaa Jeesukseen uskoaksesi. "Eliitti pitää yhtä, vaikka kuinka perustelisit omia näkökantojasi , Raamatulla, Kristillistem lehtien kolumneilla. niillä ei ole väliä sillä Eliitti tietää suunnan , se tahtoo halaten vastaanottaa maailman hengen , se puhdistaa seurakunnasta kaikki Raamattu-uskolliset pikku hiljaa. Älä siis kritisoi tai koettele vaan anna mennä vaan , jee meillä on mukavaa , mitänyt muutamia ahdistuneita kristittyjä - Kovan hinnan joutuu siitä maksamaan , että lähtee kompromisseihin maailan kanssa. Pidä varasi seuraavaksi ne saavat sinut kiinni. "

Ei kommentteja: